nedelja, 3. avgust 2008

emma's b-day

ta vikend je biu pa emmin roj. dan, ki ga ma na isti dan kot NASA MANCA - VSE NAJBOLSE!!!!!! :))) (zau mi je kr me ni blo na festi..ampak ima da spijemo neki za mojga in tvojga k pridem nazaj ;))
... in tako smo sli na vecerjo v italjansko restavracijo (mmmm...:)) Olive Garden in je blo fiiiinoooo..

carrie & drew


christina, megan, patrick & emma


stephanie, casey, annmarie & lindsay


in pozensceni mojito :)


surprise party pri patricku doma


vsi smo mel tiste pink stvari za vratom :) in na desni pinata


brez torte ne gre


slavljenka kupuje corono :)

drug dan smo sli pa na bowling:

slavlenka

off topic:

astra ...


... astra ...


... astra ...


?!

no mene je v glavnem to presenetlo..da je pac totalno isti avto, ampal druga firma..ga je pa drgac lepo videt..neki domacga :) tle redko vidis kak europski avto..razn AUDI seveda :) sam mojega aviona pa ni-ni :( hehe

4 komentarji:

Goldy pravi ...

lool za avto ?! kfn :o fajn, pa ga samo feštate okol :P fino vam :D

Unknown pravi ...

Kr na isti dan ma rojstni dan ku js?? Kak smo me kul :)) Sam sm sigurna, da smo se mi mel bolš ;P Si mi pa mankala :( In ja..ko prideš, sigurno spijemo neki za tvoje in moje zdravje!!! ;))
:**

NeJa pravi ...

ha ha še mal še čiiiiist mal pa pride naša ana dea domooooooov:)) no ok še prej gre goldy mal v kontrolo ka se dela v ameriki pol.....pol gremo pa ziher nazdravt na vajin rojstn dan...čeprov ana dea..ti boš lahk še na mojga kr te že ni blo več tle....zmenjeno?:)) uživaj....ampak to vidim da itaq že preveč:)) pa pridna bit:)) ***miss ya***

Anonimni pravi ...

Alo iz Lublane!!!!!! Vidim, da se maš fino, čeprav že v končnici tvojega potovanja po Ameriki. Neki sem zatupila, pa nisem znala na tvoj blog, ker bi ti rada prpopala slikice z Brača, da vidiš, kak smo se mel lušno in smo misnli na tebe :). No, zdej sem gor in se ti javim s slikami.
Sabina