petek, 13. junij 2008

frederick

vceri smo ble mal v sopingu..v fredericku..eno mestece pac, al kak bi lahk to poimenovala..in majo pac te vlke soping centre..no..oz. majo skor sam soping centre :) pa evo malo slikic :)





mogoc je novo sam za mene, ampak mene je res sokiralo....DRIVETHRU BANKA!! dejansko mas isti okncek ko v banki, sam da ni v banki, ampak gleda vn IZ banke..torej ti lahko lepo ostanes v svojem preljubem vozilu :)



in se temu primeren DRIVE-IN ATM (bankomat)..noro :)



se neki kar pase zraven..DRIVETHRU STARBUCKS :)) hahaha..se mal pa bojo se zvel v svojih truckih :))



tale hisa pa caka, tko na stojalih, da jo bojo pac prestavli, odpelal..ka pa to..



tole, dragi moji, pa na avtodom..je prikolica za koncke :) hehe..sj men je cist kul da tak kraljevsko ravnajo z njimi :)

en simpaticen avtek..drugac je pa promet katastrofa..vecinoma majo 3 pasovnce..sam se pa vozjo kak jim pase..pa groza je kak prides s stranske ceste na 3 pasovnco prek 3 pasovnce ki pelje v drugo smer..no..bul ko ne na sreco..hjao :)


vsec so mi ta ''naselja''..ko majo pac skos OGROMNA polja, pa OGROMNE pasnike, pa res VELIK gozda..pol se pa kr najdejo hiske nekje in so ponavadi kr razmetane po travi :) kje se pa najdejo tko strnjene ko tle..sam so pa vse ful lep, kr so tko VELIKEEEE..pa s temi njihovimi verandami zuni..sweet :)

ena od his..na hitro med voznjo slikano :) ampak ta je med manjsimi! v glavnem..tisno na desni strani hise (''prizidek''), k ma 3 enaka okna pa eno malo nad njimi, to vse je sam GARAZA! :)



in za konc se vecerja :) ma mogla sem :)))) morm rect da smo jih kr dobro posnemal..pa ne zdi se mi da bi bli njihovi vecji (tko k nekateri govorijo).

5 komentarjev:

Goldy pravi ...

nasi ovitka od cheesbrugerja pa niso tok rumeni k so te :) heheh

Unknown pravi ...

hej.te drive-ini bi bli za mene.pa un stol mi je bil res všeč,pa še neki idej sem dobila,tak da kr sliki.pa una hiška na kolih je tut kjut.hamburgerje bom pa jst nardila ko se vrneš,take vlke in dobre kot so bli v dei :)

Anonimni pravi ...

mi mamo lepše pakunge za čiza:P

Davor pravi ...

anonimni!!! Se popolnoma, čisto brez kakršnih koli pomislkov strinjam s tabo.

Goldy pravi ...

dej čeh registriri se oz piši komentarje tak k je treba :)