petek, 13. junij 2008

Washington DC

dans nas je pa christina pelala v prestolnico :) ni se nam dal neki gledat muzejev in smo ble sam v enem..smo pa nardile en posten krog, da smo vidle vse znamenitosti..pa zacnimo..

najprej rozice za moje mame :)


pa en stou k bi lahk biu vsec moji mamici :) za atija sem hotla slikat VOLVO avto hiso..pa smo sli prehitro mim



to mi je blo strasno vsec :) pa skos majo take fontane..kjut


kr lepo je urejeno vse


to je pa indijanski muzej..presenetlo me je tut to, da so vsi muzeji brezplacni


me like :)


katedrala seveda



te stavbe so si pa vse enako..prisezem!

to je biu pa en tak parkec z nekimi cudnimi stvarmi not

hiska je narjena tko da zgleda ko da se premika al pa ko da je prava ko hodis mimo nje..pa je ploska v resnici


to mi je vsec..in pol folk sedi na robu in namaka noge not, kar je dovoljeno, ne smes pa stat not al pa kej takga..o well


se ena za tamalega :)


ta muzej mi je biu pa celo vsec :) pa ful spominja na muzej iz filma 'night at the museum'




to tko pogledas notr v lukno pa vidis razlicne stvari..pa se zvoke spuscajo..nadvse zabavno :)






ta je tut isti ko v filmu :)


meni najlepsa zgradba :)


ta je pa simpaticna..ko nek oder..sam tko ko da ga je nekdo pozabu tle ne travi..nekak ne pase



eden od teh njihovih vlkih hotelou



turisticna LADJICA ?! :O



i had to :)



ta spomenik je RES vlki!

last but not least..seveda - bela kucica :))

sm rekla ce je pa ze bush v ljubljani, grem pa se jst k njem! :)

10 komentarjev:

NeJa pravi ...

ja kjut ne....same dobre stvari......lepe slikce so to.....te bo marijo pohvalu da so res lepe slikce:))) noroooo...nisem vedla da majo tolk drive in-ov:))...čist preveč jim je lepo:)) ej uživaj še naprej pa čimprej piš spet kej (hehe.....kera rima a?:P) ***luv ya****

Donch pravi ...

oooo lej jo frajerko, se ma fino pod sončkom, medtem ko mamo mi tak bedn dež!Pojej še enga hambija namest mene.... bom jst enga si spila namesto tebe ;)

p.s.: pa v koverti ti pošlem potico ;)

Unknown pravi ...

Hvala za krasne slike (najlepse so najine rozice)ker si poslala nama me pa te imamo zelo radein ti želimo veliko lepih trenutkov.Škoda da te ni Bush počakal doma (če si ga hotla obiskat)pa drugič.Lpp

Unknown pravi ...

Florijan:ej,ti tamala! visok stolp mi je všeč,je večji od eiffla?tudi fontane,spiderman,živalce,okostje od triceratona,...vse mi je všeč.rad bi šel s tabo.mamice pa ne vzameva s sabo,ker bi naju komandirala.rad bi slišal tiste zvoke živali v muzeju...lepo se imejte in VELIKO;veliko se smejte!


MULC!!!:)

Goldy pravi ...

ja dabest ne, lepa fotke neja ja :) heheh kak je tep fino ne :) ti uzivas mi pa cmarimo tle :) zj pa res ves zakaj so fat, najprej doma jejo bunc of sladkih stvarih pol pa na drive in banko, pa na drive in merkator :) pa na drive in smetisce pa domou :)

julie pravi ...

nec jim ne fali ne :) ja..vroce je pa res..mamo v sobi v kleti napravo k zbira vlago iz zraka in je vsake par ur CIST pouna vode!! noro :)
ah ne..sj nism mela neke zelje po bushu :))
ne tamali..ni vecji od eiffla! :)
lepo se mejte vsiiiiii

Anonimni pravi ...

fino sončno je...taman za beachvolley...ne pa tle k je ta bedast dež vsake tuk cajta:)

Davor pravi ...

mah jes še vedno pravim da ti nimas kej tam iskat. Bolje bi ti blo da si z nami kle pa da vdarimo eno pravo roštiljado. Drgače pa lahko gledam take slike vsaki dan. Dej neki prines domu. VLog...si kdaj čula za to. Ajde pa probaj!!!;)

Anonimni pravi ...

normalno DD...sam da je neki za jest:) sej roštiljada bo pala v vsakem primeru...sam vprašanje če boš pravočasno obveščen:))

ti kr uživi tam..mislim da ti neč ne fali...

razglednico iz Grčije pa še dobiš..., ne Goldy;)

Goldy pravi ...

hehehe, seveda Čeho :)