torek, 10. junij 2008

o ljudeh

cist tak na kratko mal opazanj :)
fora mi je recimo kr CIST VEDNO ko se srecajo recejo: HI, HOW ARE YOU DOING....FINE, HOW ARE YOU DOING..hehe..me spominja na tribijanija :)) ampak fora je to, kak ta stavk zdrdrajo v sekundi..ko da bi sam rekli HEY :) ne vem..ka je to res potrebno CIST VEDNO? :)

sploh so me pa presenetli kak so prijazni..res..ful se kr VSI pozdravlajo med samo, nonstop se opravizujejo en drugem..res za gluposti, ko se sploh ne bi rabli..skos slisis kak SORRY pa nekoga ko se prijazno nasmeji pa rece SORRY nazaj..pa sploh ni nc naredu narobe :)

al pa recimo na letalu..na letalu zgleda tko, ko da se vsi med sabo poznajo..prou hecno je..folk se kr zacne pogovarjat med sabo, pa ceprou se prvic vidijo, pa sploh se ne predstavijo, ampak se kr menjo o vsem mogocem..ko sm se vsedla, me je tip zraven vprasu kako je blo moje potovanje so far.........ammmm....ka zdj nej recem FINE, al mu razlozim kje vse so me ze vlekli do zdej :)) in pol sma se kr zapominala..njegova starsa sta iz hrvaske, zivijo v kanadi, na konc ko smo sli pa dol z letala sm pa se zvedla da mu je ime dan..hehe :) fora pac

tle na dezeli se pa sploh vsi poznajo..pa ceprou zivijo res 100km (no zdj bom mogla zacet govorit v miljah :)) narazn se kr vsi poznajo..no..kao..moj sef ma eno roko vn cez okno ko se peljemo z avtom in kr vse pozdravla in si jst mislim KER CAR..pol mi pa pove da sploh ne ve koga pozdravla, sam da noce da bi biu kdo uzaljen ce ga ne bi pozdravu..hahahahaha :)

tko no..zanimivi so, ampak za 1x sam v dobrem smislu :)

drgac smo mel pa danes orientacijo, kjer smo spoznale se druge counselorje, jutr pa zvemo se detajle o tem kdaj, kak pa kje bomo delale...ampak mislim da bo kr fajn..sploh mi je vsec ker nism obicn counselor, kar pomeni da mors bit ceu dan z eno skupino otrok in jih vodit okol od aktivnosti do aktivnosti..ampak sm specialni counselor, torej delam sam s konji pa na bazenu (lifeguard..in me morjo vsi poslusat..hehe..se drugi counselorji..neat :))

drgac pa za 1x se nc ne dogaja...bol tko..mirno :) se javim kej..uzivajte

10 komentarjev:

Goldy pravi ...

ja ja dobro dobro bom jest tut se slucajno na kakih busekih malo zapominal z drugimi :P hehehe ma te americani so itak cudni al v dobrem smislu al pa v slabem, ocitno mas sreco :)

drgac pa ... ti sefica... haha smeha :) da mi je to videt :) tvojo organizacijo na konckih in bazenu :) mors se posnet heheh :P

julie pravi ...

ves kaj!! :P

Unknown pravi ...

tut jest se prjavim za posnetek:) haha šefica pol bojo vsi dolgo spal;flo čaka še slikce(kozice,...)uživi

Goldy pravi ...

hehehehe :) vidis we would all like to see this :)

ja dejmo slikaj slikaj, k brat se nam ne da velik :) hec, aaajde

Davor pravi ...

ka sta na koncu ugotovila z Danom da pričate hrvatski hahaha??Lahko bi ga res prasala če zna. Pol bi vama blo lažje se menit:P

Unknown pravi ...

si ti že slišu njo po hrvaško se ment?:)(tolko o lažje)

julie pravi ...

ja hvala lepa res..vidim da me mate vsi radi!! :P

ne..davor..sam na konc je reku VIDIMO SE :) hehe

Lenart :: pravi ...

ej pr nas je bil ta tedn en američan. pa je mel kr taužnt varnostnikov pa to. ka maš ti tut tak za varnost poskrbleno pa to?

dobr res da je bil to bush, sam ti si lih tok k on pomembna, tak da povej če ni pošlihtan, prletimo gor pa zrušmo še empire state building... (da se bojo zamisnli)

noone messes with julie

Unknown pravi ...

Ne se dat.POkaži vsem da tudi ti veliko zmoreš. Lpp

julie pravi ...

hahahaha...ja sm rekla da sma se mal zamenjala z bushem :) pa kul je blo k je biu na TV tuki, pa so me vsi spraseval: to je pr vas? :)

hehe..hvala..je lepo vedet da mam back up :) pa sweet da berete!! :)

uzivajteeee vsiiii