sreda, 18. junij 2008

my work

cist tak da se vam malo javim :) drugac sem pa ta ceu teden pr konjih..tak da ni nec velik za pisat..15 do 9h morm bit dol da se vse prpravim pa to, pol pa zacnejo prhajat skupine..zjutri mamo jahanje..no ja..otroci sedijo na konju, jst pa vodim konja okrog :) pol kosilo..popoudne pa tack - tuki jih pa umivajo z mokro spuzvo pa krtacijo..mam tut korenje da jih lahk hranjo, pa zraun se lahk ukvarjajo se s kozami in zajcki..in se majo otroci cist lepo :) ob 4h se kamp zakluci, sm pa se do 6h na bazenu - lifeguarding :) to je nekak to..drug tedn pa dobim svojo skupinico, pa dobite fotkice raznih aktivnosti pa to..pol mam pa spet konje itd.
ampak mi je fajn..otroci se majo lepo, se derejo za mano HEY ANA! :) hehe..obozujem pink lemonade :) pa chery cola je nora :) hehe..kr spoznavam ene stvari..zdj vem ka je DODGE BALL..podobn ko nas petelincek :) pa se ucim novih besed :)

to je pa ena slikca k je mene malo ganla..hehe..ful lepo od njih v glavnem..





lepo se mejte vsi..piste mi kej :)

11 komentarjev:

Goldy pravi ...

Dabest :) kupl so Slovensko zastavo :) jih ucis kje je Slovaska in kje prelepa Slovenija? hahha :) ma ti se mas cist fajn :) ne pa mi k se mucmo po temu dezju pa to...

julie pravi ...

ma ja cist carji..men je blo to tko lepo..k mi je en dan reku mr. dowd: 'prepoznas tole?' jaaaaaaaaaa itak :))))
jp..vse razlozla kje je kej :) pa kul je k so nasi kolesarji zdj nekje tuki blizu..pa je od ene puncke ocka sprasevau kera je iz slovenije v kampu :) pa se bush je biu pr nas..tko da neki ze vejo :) pa glih dans so me otroci spraseval iz besede po nase :) kak se kej rece. ampak to sam zato k jih je sabrina spomnla..drgac se mi pa ful zdi da pozablajo da nism od tuki :) kul mi je k vsi ful hvalijo mojo anglescino..pa fora mi je ko me kdo prasa od kje sm kao iz kje je moj naglas :) hmmm..slovenije..hahaha :)

Goldy pravi ...

lol glede naglasa, rec Texas Johhny, Texas :) lol no to je pol sama pohvala da ne vejo da nisi z amerike kar pomen da ful dobr govoris anglesko ;) i ka si deco naucil? "En kozarec piva, prosim"? lol :) aja kolesarji.. mmmm RAAM mogoce? Race Across America? Sj je en slovenc zmagu, Jure Robic.. vse vem :) ce pa delam na Men's Healthu hahahah :) ja nic uzivaj, SLO VE NI JA :)

Unknown pravi ...

hej,to dans je blo pa ful cool.sta mi že zjutri polepšala dan,sam nism mela časa pisat...če konc avgusta ne bojo vsi ameri govoril "ja itak" al pa kej podobnega,si zapravlala cajt:)
uživi

Unknown pravi ...

JA lepo je čitat ,kar napišeš je zanimivo.No lahko smo ponosni da tudi tam visi naša zastava po tvoji zaslugi(hvala ti).Želimo ti prijetne dni,naj ti bo vsak dan kaj novega in prijetnega.Pa kmalu spet kaj napiši.Rada te imava lpp

Unknown pravi ...

JA lepo je čitat ,kar napišeš je zanimivo.No lahko smo ponosni da tudi tam visi naša zastava po tvoji zaslugi(hvala ti).Želimo ti prijetne dni,naj ti bo vsak dan kaj novega in prijetnega.Pa kmalu spet kaj napiši.Rada te imava lpp

Unknown pravi ...

hej hej :)

že kr neki časa berem tvoj blog...sam sm preveč 'sramežljiva', da bi kej napisala :D ;)
v glavnem - sam da veš...zavidam ti sto na uro :P drgač pa...uživaj še naprej, pa čim več piš, da nam mal popestriš to dolgočasno izpitno obdobje :)

lp*

Anonimni pravi ...

še vedno boljš ku pa da v boxu sediš :-)))))
pozdravlja te ekipa Eventima
janja

julie pravi ...

ja itak! :)
zdej so seznanjeni z 'rojstnodnevno torto'..don't ask! :)
hvala tamara..ful je lepo vedet da me beres :)
uuuu..eventimovci..upam da se mate fajn, pa da vam fejst falim :P hehe..lepo pozdrav vsem!

Jannie Funster pravi ...

Hallo from Texas!

Nice blog. Happy day.

julie pravi ...

hey..that's sweet..thank you very much!! :) have fun!