nedelja, 8. junij 2008

new york in moj camp

no da vas kr zmombandiram z vsemi fotkami :) tuki se mal NY-ka tist zadn vecer predn smo sli vsak v svoj kamp pa moj kamp v katerem sm ze dobra 2 dni pa bom se 2 mesca :)
hope u'll like it

empire state buildig

korejska hrana..kr ok..sam bi mi mogli razlozit razliko med to pa kitajsko..



hehe..ampak nismo nc jedle kr smo se ze v korejski najedle..tak da drugic..morm probat! :)

times square


tole bi rada razlozla pa ne morm..tam je biu pa sm ga slikala :) ziv drgac ja :) mogoc ga bo florijan veseu :) sam ninja zelv pa se nism vidla, tamali! ti sporocim ;)


enga sm vam mogla podturit nekam..ce so pa taaaak ogromni..noro..hehe

same reklame kamorkoli se obrnes

do letalisca smo sle s taxijem..znotri so OGROMNI!

sefova hisa..kjer v kleti spim tut jst..vsi mi zavidajo, ker je klet edina ki je hladna

moja sobica v kampu :)


pa dnevna

in kuhna

v tem kampu majo velik porok (bom se slikala mesto kjer se porocijo..je tko ko vidmo v filmih..na travi, z belim okvirjem in belimi stoli :)) ..no, tuki so bli tema PIRATI..ampak zenin in nevesta sta bla, hvala bogu, oblecena tradicionalno..hehe


njuna miza

sef pregleduje ce vse stima

kozarec z nevestino zacetnico :)

moje delavno mesto :))

eno od 5h prevoznih sredstev po posesti

piknik plac

kuhna za poroke

in se moja 2 prjatla..buddy in red :) sledijo se slikice 2h kozic, 2h zajckou in 2h kuzekou :)

to je za 1x to..bom slikala se ljudi jaaaa :) pa anglezinja pride jutr, jo gremo iskat na letalisce, pol zacnejo pa prhajat se ostali counslerji..ene par sm jih ze spoznala ker so delal na porokah in pikniku.

to je za 1x vse..uzivajteeeeee!! :))))))))))))))

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

fino fino...ka da recem:P sam da ti je fajn:)

Jumb0 pravi ...

lepo lepo še več takih starc nalož... pogrešamo teeeeeee vrn seeeee :D:D:D ajde uživaj (msn... pa to)

Goldy pravi ...

to pa zgleda kr fajn ej, nec ti ne fali tam v kampu :) je kr fajn zrihtan, pa to.. no vsaj zgleda tak :) hehe koncek v ozadju je pa narjen za tebe a? hehehe, jah nc lep foto report... hocemo seeeee!!! :) heheehhe aaajde smotka:*

Davor pravi ...

uuu ni me na blogu 3dni pa se mi vse nalaga stu ur. Vidim da ti ni tezko gor brez nas. No no...ti samo daj. Sej ti bomo že prsli s solzo dol. Bos ti že jukala jukala...
Drgač pa upam da se mas res carsko. MI GREMO PA NA MORJEEEEEEE :p beeee
:*

NeJa pravi ...

sej res da si zamudila fešto ampak darilo je pa fuuuuuuul fajno:D:D hvala julie:D pa itaq so te skos mel v mislih...:D ja vidim da ti je čist ql gor.....js bi tut:)
sam reklame so pa res ogromne:))pa kamp tut.....ej ka ti nej rečem....še slic hočmo....pa se čujemo kmal:))) we miss ya******mwaaaa

NeJa pravi ...

narobe sem napisala....nimaš kej....ne da SO te mel skos v mislih ampak SMO te mel skos u mislih.....da ne boš misnala da js nč ne študiram na tebe:))) bom drugič prej pogledal tiskarske napače..hehe:)) aja....pa drž pesti za mene u sredo ko mamo svetovno.....hvala:)) pridna bot!! ***luv ya****

NeJa pravi ...

narobe sem napisala....nimaš kej....ne da SO te mel skos v mislih ampak SMO te mel skos u mislih.....da ne boš misnala da js nč ne študiram na tebe:))) bom drugič prej pogledal tiskarske napače..hehe:)) aja....pa drž pesti za mene u sredo ko mamo svetovno.....hvala:)) pridna bot!! ***luv ya****

julie pravi ...

anonimnez pa jeeee?? :) pavle? :)
hehe..hvala jumbo..sweeeet :) msn..k dobim svoj komp vrjetno.
ja..je lepo zrihtano ja, sploh kuhna+dnevna mi je vsec..sam je pa vse dost staro, pa ma mal ta vonj po starem..ampak ok. jaaaa..oba koncka sta tak lepaaaa..ampak je res ja..un je narjen za mene..sam je pa ze dost star, tko da ne vem ce ga bom glih jahala pa dost nizji je..vceri sm jih hranla s korenckom, sta bla oba okol mene :)
ne ne grete na morjeeee!!!! :P hudoba! :)
nejc, me veseli da ti je darilo vsec :) pa fuuuul lepo da STE me mel v mislih :)
tut jst mislim na vas, pa tut jst bi ga festala z vami :)) drgac je pa fajn ja..bom fotkala se ko pridejo ostali pa ko se zacnejo kake aktivnosti.
do takrat pa en leeeep pozdrav :)
lepo se mejte!!!! :)))))))))

Tjaš** pravi ...

Ja koncnoo:)Hihi...ful dobr..d vemo mal kam smo te poslal:)...Noro kk se že vidi čist drugačn sistem pa podoba življenja...Lpo se mej...lepga bazenčka bom pazla:)Be good...NY je pa itak nor..iskorist ga še za nas...Papa We miss yaa:**

julie pravi ...

hvala tjas :) miss ya too :*