četrtek, 12. junij 2008

zivalice na farmi :)

evo..se malo nasih zivalic..pa pol se neki bedarij..vazn da so fotke, ne? :)



RED..ze kr dost star ampak ful prijazn! ga majo ze dougo na tej farmi

BUDDY..cist nou na farmi..dirkalni konj..se ne vejo kak bo z otroci

MO..tut ze doug na farmi..prijazna

WILLY..in cisto novi..par dni nazaj ga je sef prpelu iz zavetisca..ful prijazn!

MINNIE..mama koza :)

BILLY (the kid)..sincek :)

zajcka pa se nimata imena..jim bojo pa otrocki dal

ta je pa moj...taaaaaaak je kjut! :) (pardon za megleno fotkico)

in za konec se ena zver iz najine kopalnice :)

tako je..vozicki majo stojalce za starbucks :)

NAJDI NAPAKO! hehe..dejansko majo res salthebl za volanom :)

pa se malo ljudi..tole je christina, s katero sm bla v kontaktu predn sm prsla..dela v pisarni

in pa kate (lastnikova hci) in emma (cimra..anglezinja)

to je to..se mi zdi da so za 1x slike bol za moje domace :) ostali bote pa bol uzival pol ko bo kak miami beach, las vegas itd. :))

lepo se mejte vsi..upam da me feeeeeejst pogresate!!!!!! hehe

8 komentarjev:

Goldy pravi ...

dabest fotke, kozice so fora, pa tvoj leni zajc haha kak je dobr tak bajsast puhek :) hehehe pa cist huda zver v vasi kopalnci :) kaj za salthebl si pa mislla da je sam v filim za volanom? lol :) bravo lepe fotkice lepe, se se se :) hihi

julie pravi ...

kozice so cist carice ja..kr bozat se dajo pa vse..pa jokajo ko gres stran :)
jaaaaaa...taaaaak je lepi..jst bi mu dala ime ACH..k je tak pepelkast :) jst bi ga mela v sobi!
ne nism misnla da je sam v filmih..sam sm misnla da je blo tko..na starih truckih.
hvala za pohvalo drgac :) fsm :*

Goldy pravi ...

jokajo? hahahah bedaste zvali :) sicr je mati lepsa k dete :) lol zeko je pa res legenda :) pa ga vkradi dok ne pridejo tisti mulci mali :) no zdej ves kje ma vecina ameriskih salthebl, tut policaji majo take avtice. :P

NeJa pravi ...

hahaaaa...kere slikce norooooooo:)) me ni 3 dni pa vidim ka vse napišeš ...joooj...lepe slikce lepeee...ampak nam nikdar ni dost tak da šeeeeeeeee:))) aja sem organizatorje v nemčiji vprašala če bi lahk mogoč prestavli svetovno v ameriko da bi ena kolegica lahk pršla gledat pa so mi neki v nemščini odgovoril in sem misnla da sem se zmenla...sam pol pa ni blo sprememb tak da po moje so mi tist v nemščini psihiatra priporočal....sorry...probala sem hehehehe:))))) sej veš da vse za tebe:))) we still miss ya**javi se čimprej***mwaaaaaaaaaa

Unknown pravi ...

Ja res lepe slikce samo tista mi ni všeč iz kopalnice pa zdi se mi da je prevelika živalca zato jo raje odstrante.Pa še kaj poslikaj hišo in okolico. Lpp

julie pravi ...

ahahahaha..carica :)) hehe..kak so smotani :) v glavnem..bom drzala pesti pa to!! ima da se pohvalis z zlatom!!
hvala za pohvale glede slikc :) sm vesela da so vam vsec :)
mam eno slikco dans za tebe mama :)
posestvo bom pa se slikala ja..ko bo se kej ljudi gor :)

Anonimni pravi ...

hehe...koji zafci...pomoje so glih tuk tumasti k 100jkotov pes:P...ej pusti uno zverinico..ti vsaj muhe ne bojo najedale:P

julie pravi ...

zverinica je ze lepa, sam miseu da pa leze po men, pa ni prevec :)